Receptionistservice og Professionel Telefonpasning

Telefonen fungerer som hjertet og epicentret i en virksomhed. Det er ofte her, at dine kunder får deres første indtryk af dig og din virksomhed. Derfor er det afgørende, hvordan de bliver modtaget. Når det kommer til at håndtere denne vigtige opgave, er det vigtigt at have de rette eksperter og værktøjer til rådighed. Derfor er outsourcing af telefonfunktionen i virksomheden ofte en god idé.

Det kan være en stor beslutning at overlade virksomhedens hjerte til fremmede hænder.
Men det kan vise sig at være en fremragende investering og forretningsstrategi at få Receptionistservice og professionel telefonpasning. Mange er bange for, at de vil miste den personlige kontakt med deres kunder. Men det er langt fra virkeligheden. Faktisk viser statistikker, at kunder foretrækker at tale med en levende person, frem for at lægge en besked på en telefonsvarer. Så selvom det kan virke som en udfordring at outsource, kan det styrke forbindelsen til dine kunder. Og det kan sikre, at de får den opmærksomhed, de fortjener.

Ved at benytte professionel telefonpasning og receptionistservice kan du hvile i, at din virksomhed efterlader et positivt og mindeværdigt første indtryk. Lad os hjælpe dig med at levere den bedst mulige kundeoplevelse. Vi kan sikre, at dine kunder altid føler sig velkomne og værdsatte.

Hvem?

Alle typer af virksomheder kan få stor effekt af telefonpasning udført af professionelle. Håndværkere, enkeltmandsvirksomheder, behandlere, rengøringsfirmaer samt flytteforretninger og vognmandsfirmaer er blandt de virksomheder, som har særlig stor gavn af, at få friere hænder til at udføre deres arbejde ved at benytte telefonpasning.

Hvorfor?

Vigtigheden af at få sine telefonopkald besvaret kvikt og professionelt af et levende menneske med smil i stemmen er uvurderlig for enhver virksomhed. At telefonen bliver taget hver gang den ringer betyder øget indtjening for dig, og det vidner om, at du er kvalitetsbevidst og serviceminded.

Hvornår?

Behovet kan variere fra virksomhed til virksomhed. Behovet kan være permanent eller periodevis fx. ved ekstraordinær travlhed, ferie, sygdom, møder eller kurser. Vi tager kun de kald du ikke selv tager. Det er dig der bestemmer, hvornår du har brug for os, og vi er altid klar til at tage os af dine kald og dine kunders henvendelser.

Hvordan?

Det er så nemt. Vi opretter et nummer til din virksomhed i vores system, som du viderestiller din telefon til. Viderestilling kan ske både fra fastnet- og mobilnumre. Når vi besvarer et kald for din virksomhed, modtager du, efter eget valg en SMS eller email med besked om hvem som har ringet, og hvad det drejer sig om. Så kan du sortere i beskederne og selv vælge hvem du vil tale med hvornår.